BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 28, 2009

EBM Terkini


Alhamdulillah rezeki anak ibu melimpah ruah...ni sume persedian untuk kembali bekerja..Skrg direct breastfeeding..Aku pump kalau dah mula nk bgkak la..sesekali ajar syura guna botol, alhamdulillah xde masalah..laju je dia isap tp dlm 2oz je, kalau bg lebih, kompom muak...

Aku storage dlm bekas dadih ni je..satu bekas x sama kuantiti. antara 31/2oz - 5oz..skrg dah ada 38 bekas dadih..syukur2....

7 comments:

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Hooreyyy!!! ::.

Rizziela said...

Syukur alhamdullilah

Anonymous said...

naper letak dalam bekas dadih..pelik..expired date ada tak tu??

Intan Azmira said...

Horeyy....untie Mondok...

Alhamdulillah kak ziela..ikut jejak langkah akak..insyaAllah.

Pelik??dlm bekas Tau Foo Fah pon org ada simpan..kat penutupnya tu, ada sticker tulis date, kuantiti serta masa...

ida said...

Alhamdulillah..rezeki baby syura..Insyaallah..pasni akak lak ikut jejak intan...

Intan Azmira said...

kak faridah: sama2 kita berjuang hingga titisan terakhir k..insyaAllah..

Anonymous said...

npe la sll sgt ade penyibuk kt blog akk ni erk??ske ati la nak letak susu kt bekas ape pun..bkn nak bgi kamu(ANOYMOUS)minum pun..xde kena mengena ngn kamu pun.x yah la sibuk2 kan hal org..BODOH sgghla!!!
2 ANOYMOUS, ku doakan kamu xdak susu tetek, pstu klu kamu bersalin, tetek kamu tu bengkak sbb anak kamu x mo isap..aminnn..(ANTI PENYIBUK)