Wednesday, March 16, 2011
Hadiah TERBAIK...
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 3:36 PM 3 comments
Labels: Diriku
Tuesday, January 25, 2011
Siapa AKU???
Ramai tanya adakah aku Peer Counselor ??? Jawapannya TIDAK aku hanya INSAN BIASA...hihhihihi
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 3:09 PM 0 comments
Labels: Diriku
Wednesday, January 19, 2011
AKU EL....
dah apply half day but kuar umah je dah jem kaw2 punya...depa semua xmo lalu depan kuil, so lalu belakang kuil..belakang kuil la umah aku..makanya TERJEBAK sama..amik !!! bos xleh marah sbb kalau aku g keje, silap2 smpi opis pkl 11...nak tolak gaji?? kang aku tolak ko lak..hahahah..makanya TERPAKSA EL..dok umah layan anak..zasssssssssssss
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 12:36 PM 0 comments
Labels: Diriku
Thursday, January 13, 2011
ORANG KATA.........
ORANG KATA..........org kurus pakai apa pon cantik, cun...senang nak pilih baju...yer ker???? yer gak la but nak pakai KEBAYA mmg x cun sama sekali..PAPAN SEKEPING ok !!!!!!
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 9:26 AM 5 comments
Labels: Diriku
Wednesday, December 29, 2010
Weekend di Kg Halaman Sungai Besar
Syura dah geram nak metik tu..



Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 3:10 PM 4 comments
Labels: Diriku, Keluarga Tersayang
Rentetan kejadian itu (Qistina jatuh)
Rentetan dr itu juga, anak2 skrg dijaga oleh ibuku sendiri...dulu mak xleh jaga sbb sekolah Qistina jauh dr rumah (jauh skit la)..xde transport nak anta dia sampai umah (umah adik sbb mak duk ngan adik lelaki)...next week start kat Smart Reader, transport leh anta sampai mana sekali pon..makanya mak RELA jaga cucu2 dia walau kene turun bawah bersama 2 anak kecil (syura n yaya) mereka sebaya, untuk tggu Qistina balik sekolah..tingkat 14 ok..sian mak kan tp demi cucu, demi keselamatan cucu mak gagahkan diri..aku pon kelam kabut skit sbb kene anta n amik anak2 ..tiap2 hari naik tgkt 14 tu...mau KURUS lagi ni..wakakaak..
oh yer, lupa nak habak, mak ku IBU TUNGGAL..turn anak2 pulak jaga mak kan, tp mak kene lak jaga cucu....APAMACAM??? xpe mak, yong bagi $$$$ lebih la ..I SAYANG U LEBIH...
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 2:32 PM 6 comments
Labels: Diriku
Friday, December 17, 2010
Cun x ??

Kalau aku angkat bakul sendiri, masih larat tau..bukan berat pon..hahahah..topik pagi jumaat, tayang baju baru..1st time beli on9..selama ni takut nak beli, takut saiz x ngam..1st time cuba, sgt tepat, sgt suka...ciri2 baju yang aku carik...cantik dimata aku, kenan dihati aku, x ketat menjolok mata dan paling penting BESAR sbb senang nak SELAK tok BF Syura..kah kah..UTAMAKAN ANAK YER....
P/s: lupa nak tulis beli kat mana..hihihi..LOG IN FB cari nama JUALAN HARGA PATUT....
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 11:41 AM 5 comments
Labels: Diriku
Monday, December 13, 2010
Tuesday, November 23, 2010
Terima Kasih pada SEMUA
Menjawab persoalan tentang Meeting yg aku tolak tu....Mmg leh pam n stok banyak, tapi aku x sanggup nak pisah DIRECT FEEDING waktu malam ngan anak sekecil Syura..selagi boleh, aku akan bg alasan yang kukuh...since dr mula aku plan BF, boss dah bagi support sampai la skrg..syukur sangat2..boss lelaki tu..cina pulak tu..sangat2 memahami..
aku tau, ketidak hadiran aku sedikit sebanyak cacat Meeting tu sbb aku salah sorang shareholder...jawatan ni pon baru je aku sandang...rezeki anak2 kan...sorang melayu dalam company ni, tp rezeki tu berpihak pada aku...tuah manusia hanya Allah yang tahu..hik hik..Syukur...
Qistina mula pisah malam ngan aku masa umur 4tahun..sebelum tu LANGSUNG x penah pisah...aku sanggup turun naik bilik bos kerana FAMILY...boss faham janji kita JUJUR n TERUS TERANG..mungkin ni satu kelebihan company PRIVATE kot..GOV payah gak nak tolak sentiasa kan...Syura baru setahun aku nak PISAH walau 3hari??? OH NO NO NO....aku tau mesti oversea tu sbb x leh bawak family...sblm ni kat BUKIT TINGGI, boss cover 1 FAMILY...syok kan...CAMERON HIGHLAND pon sama
So x perlu risau lagi...aku leh Skip Annual Meeting....but any Quarter Meeting xleh lari ar.....Jeng Jeng....
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 10:57 AM 3 comments
Labels: Diriku
Monday, November 22, 2010
keputusan yang TERBAIK
Aku gundah gulana dapat email ni pagi tadi
If it is inconvenient to you, then you can excuse yourself from the meeting. We may invite you again in our next meeting when you are ready.
Alhamdulillah Allah dengar Rintihan hati hambanya ini...Aku xmo tinggalkan family lagi2 Syura yang masih SUSU IBU..pengorbanan yang aku lakukan hanya untuk anak2 n keluarga..insyaAllah rezeki akan datang lagi...
For your info, bos suka g meeting kat Oversea..mmg semua FREE tapi anak lebih BERHARGA bagi aku
2009 - Phuket - Pregnant
2010 - X confirm (oversea) - Breastfeeding...
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 1:58 PM 7 comments
Labels: Diriku
Monday, November 15, 2010
AKU SAKIT

bukan senang aku nak sakit tau?? selalu sakit ngade2 nak MC je..ni betul2 sakit. 2hari x bangun..Syura hubby yg uruskan...aduhhh..lembik aku..2hari x makan, xde nafsu makan..campak la apa depan mata, tgk je la...
sakit apa??
ANGIN PENUH DALAM BADAN....knp??? PUCUK UBI + PULUT...sedap !!!!!!
aritu umah nenek ada kenduri paksu kawin, so depa masak pulut n pucuk ubi..dah setahun umur syura baru berani nak makan tp sudahnya syura x kembung, aku yg angin 1 bdan...muntah2 x muntah..loya 24jam...sendawa x kentut x..alahai....
susu pon ala2 segan je nak kuar ..syura gayut je la 3hari aku MC aritu..anak2 syok ar ibu dok umah....ibu lagi syok...tp sakit da....
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 12:53 PM 3 comments
Labels: Diriku
Friday, October 22, 2010
Persamaan antara kami
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 10:36 AM 6 comments
Labels: Diriku, Udaimatunnur Asyura, Udaimatunnur Qistina
today is my BIRTHDAY
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 9:38 AM 7 comments
Labels: Diriku
Friday, October 15, 2010
My Birthday In Advanced - 22.10.2010
TQ all my boss sbb belanja makan n birthday cake..kalau korang nak tau, boss aku mmg suka bg makan2 kat staff dia cuma staff dia ni jenis badan kecik2..wakakak..ala2 x cukup makan..so td dia bg budget suh makan2 n beli birthday kek memandangkan 3 of us birthday October...mari layan gamba2 kami...
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 2:49 PM 3 comments
Labels: Diriku
Tuesday, October 12, 2010
Monday, October 11, 2010
Percaya kah anda dengan berat saya???
DIET??? no no no..TIADA istilah DIET dalam hidup saya...agaknya mmg jenis badan gini..tapi ada suara2 merdu kedengaran BADAN KECIK SUSU BANYAK..masin mulut kamu kamu dan kamu ya...Alhamdulillah..1 kelebihan yg dianugerahkan ALLAH..kita patut BERSYUKUR...kurus janji sihat..InsyaAllah...
Gambar ni diambil malam td masa g TESCO SELAYANG..pinjam jap timbang situ..wakakak..bukan nak beli pon...
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 10:57 AM 4 comments
Labels: Diriku
Wednesday, October 6, 2010
SURPRIS from HUBBY
SURPRISE SEBAB APA????maybe.....
1- jam aku dah jahanam...
2-22.10.2010 ni hari lahir aku...
hihihihi...ala, xkan xleh kot saja2 nak belikan yer x..x penah beli sendiri, selalu mmg hubby yang beli..kah kah..aku ni ganas + lasak orgnyer..kalau pakai jam, sure putus, calar, masuk air sampai jahanam..hahahah..so kali ni hubby belikan BB G..siap ada screen protector lagi..so x calar dah la..tali insyaAllah amik masa bertahun la nak putus berbanding yg sblm ni setahun dah putus...huhuhu
PINK??? ohhh i dont like pink..i like orange but he said orange not nice...xpe la, janji mata abg ok, i pakai je..TQ abg yer...
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 10:22 AM 6 comments
Labels: Diriku
Tuesday, September 21, 2010
loya2..pening2..badan banyak angin...
ha!!!! suspen x tajuk di atas?? apa dlm kepala kome....
usah pikir jauh yer...aku penah alami masa BF Qistina dulu...mana x nyer. .9bulan pregnant x period + 10bulan x period pas abih pantang sampai arini..bayangkan la brp banyak darah kotor dlm badan aku ni..wakakakak...tu pasal loya la, pening la, angin la..ada2 je..macam2 hal..hihihi..tapi syukur juga sbb xde ganggu flow susu aku...
rasa2 nak g berurut la malam ni...ringan2 kan badan skit..dah lama gak x berurut ni..kompom sedap kan...
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 9:48 AM 2 comments
Labels: Diriku
Wednesday, August 18, 2010
Aku dan Kurma dan ITP
sapa mengikuti blog aku sejak KEUJUDANNYA?? penah x baca blog aku pasal ITP sila refer di SINI.
nak citer gini sebenarnya..sejak puasa ni, aku GIAT la makan kurma waktu berbuka dan sahur dan apa yg aku perasan, bila makan kurma time sahur, aku mmg X TAHAN berpuasa..1st day x makan kurma, aku MAMPU, 2nd day makan kurma, lencun dan gigil 1 badan n BATAL la puasa sbb aku makan takut pengsan...
Doc penah ckp n aku org yg ada ITP ni ada menda yg dia x leh makan n aku jumpa 1 article, makan kurma berlebihan leh sebabkan DARAH PUTIH lebih dr darah merah.. since dah ada ITP, aku mmg x leh makan kurma byk ler..sedangkan aku GILA makan kurma ok!!!..
jadinya arini aku x amik kurma langsung semasa bersahur dan alhamdulillah sehingga ke saat ini, TENAGA ku ditahap maksima..Alhamdulillah
korang nak tau, aku dah skip 1 test amik air tulang sumsum..supposed masa aku dlm pantang..family semua x bagi..byk kesan sampingan lagi2 pada tulang temulang...
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 11:07 AM 0 comments
Labels: Diriku
Friday, July 23, 2010
Siapakah??
Hasil Nukilan :: Intan Azmira at 9:31 AM 3 comments
Labels: Diriku









