BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 13, 2010

Anak2 dan Madu Khaula


Korang tau x sepanjang 3mggu aku mengalami masalah EMOSI...EMOSI tentang kesihatan anak2...x perasan ek?? sebab aku nampak HAPPY je kan...hahahah..Masalah xleh diluahkan dr RAUT WAJAH...petua sentiasa nampak MUDA REMAJA..hahahah...melalut dah ekk..tp ni la hakikat diri aku...sentiasa HAPPY, HAPPY and HAPPY..kalau aku muram je, camner ngan SUSU IBU, camner ngan ANAK2, camner ngan SUAMI....apa yg aku leh lakukan...USAHA, DOA, IKHTIAR dan TAWAKAL padanya...

korang nak tau Syura batuk 3 mggu x baik2...mcm2 klinik, mcm2 ubat, siap bawak g pakar Hospital Selayang, siap amik Nebulizer tp x jadi apa pon...Makan muntah, Batuk muntah..paling seksa MUNTAH MALAM....almaklumla umah TERES 16 tingkat, duk tingkat 3...duk dekat ngan GUA, dekat ngan GENTING...kalau korang sejuk, aku ni berganda sejuknyer....sian anak2 la kan.

setelah letih aku memikirkan apa lagi nak buat dengan batuk yang x reda2, aku mula tanya pada kawan2 yg amalkan MADU...selalu dengar MADU elok tok batuk2 kan...mereka sujjest MADU KHAULA...MAHAL asalkan mujarab, aku x kisah..RM65 1 botol...dia ada bacaan sebelum bagi makan tp kalau x sempat tuh, aku bacakan Al-Fatihah ngan Selawat Nabi sebanyak 3kali....bagi pon skit je ujung2 sudu tu kan...Asyura +Qistina dua2 aku bagi..depa elok je nelan..Ibu yang x tertelan..huwaaaaaa..ngada2 Ibu ek...

Alhamdulillah arini dah 4hari amalkan Madu Khaula...Mereka kembali pulih sepenuhnya TETAPI bateri depa dan macam SUPER CHARGER...xde WEAK2 la pulak...loteh den ni ha...makin KURUS la gini...jangan tinggal 35kg sudah la yer...

So, sesapa nak cuba madu ni, leh dapatkan kat pasaraya yg ada stall2 kecil or intan beli kat UIA..ada ustazah jual...selamat mencuba yer...

2 comments:

mummy-aulia' said...

intan, su da try madu ni.memang x sesuai dgn su.panas kot..1st time makan su jd sakit perut yg kritikal..smpai muntah2.2nd time pun still sakit perut, tp xsmpai termuntah.lepas tu dah taubat.huhuuu..tak berani dah nak makan madu khaula ni

Natasha Najib said...

Saya nk share testimoni nie dlm website saya blh tak? http://madukhaula2u.blogspot.com. Saya jual madu nie. Harap awak bagi izin....tq...