BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 7, 2009

kaki oh kaki...

sandle dikala darurat

kaki ku yg membengkak 24jam

Smlm, aku p ikut abg niaga kat pasar juadah setapak...dr pkl 5 duk lepak sana...jalan cuci mata la..walau x puasa, xde la aku makan sesuka hati..tggu gak sama2 ngan org yg puasa....

malam pas balik dr pasar, abg ajak g giant, p cari sandle...tp sume sandle xleh pakai...mak ai, kaki ku dah macam belon..sandle yg aku pakai sblm ni, mmg beli khas tuk ngandung...kembang je tu pon x muat dah..crocodile lagi..xkan aku nak beli yg mahal lagi, dah nak bersalin, pas bersalin bukan leh pakai pon...membazir...tu cari made in giant je...

cari punya cari....jumpa satu ni je la yg leh pakai, adjust2 gitu gini...mmg x cantik, tp kalau jalan pon asik nak serit kaki, x dan dah nak pikir cantik, janji aku selesa..x kisah la org kata apa....kaki aku ma.....

balik dr giant, g umah mertua sbb abg ipar mintak tolong abg urut tgn dia..tergeliat..masa tu kaki aku dah kembang sgt2...rasa cam nak merangkak je...balik je umah, abg tuam ngan ais, kurang la skit...

so, pagi td kecut la skit, skit je la....ni dah kat opis, jalan sana sini, ptg sure bengkak gila balik...

1 comments:

Shana said...

kaki adore masih muat lagi sandal bata ni...harap2 tahan lah sampai bersalin...