BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 19, 2009

EBM Terkini

Sori la yer, blm susun lagi...tgk gambar je, sepah2 tu jgn hiraukan..hahah

Seperti biasa, nak update EBM terkini..Kalau aku masuk blog org lain, aku sgt teruja kalau tgk gambar2 EBM depa, membuatkan aku sgt2 bersemangat..tp x tau la kalau org masuk blog aku, tgk gambar EBM, jadi menyampah atau dengki kan..hihihi...

Setakat 45hari, ini la hasil yg dapat aku kumpul kan...56 bekas dadih, 3 liners..ada la dlm 10 bekas dah aku gunakan untuk aja si kecik ni minum EBM ngan aja dia mengunakan botol..So far, alhamdulilah x menjadi masalah pada si kecilku...

Gambar ni juga aku update atas permintaan kawan2 yg juga tgh struggle kumpul EBM...jadikan la gambar ini sebagai pembakar semangat, u all pon boleh lakukan yg terbaik untuk si kecil u all sume..blm terlambat tau...teruskan usaha..rajin2 la mengepam...insyaAllah..

X lama lagi nak masuk keje, 4.12 bermula la tugas baru di opis, pam susu untuk bekalan Syura tuk hari2 seterusnya...semoga anak ibu dapat minum susu ibu selama mungkin..insyaAllah..

6 comments:

Norhadar Taharuddin said...

.:: Aminnnn... Nak gak la pam susu... Hiks!!! Ada ke??? Aiiyyyooo!!! ::.

Intan Azmira said...

anim...tggu mondok, pasti merasa satu hari nanti...

cherryungu said...

kak intan..itu hasil dari biler tuh??mak aii byk nyer..
xexpired ker nanti?

kak intan..
nk tnye ckit ni..better wat 3d scan kat gombak medical centre ker kat vision college??sowy la gangu tgh2 cuti kan..
beh nk tnye sape..akak dh lame xjengah porum..tq eh.

Intan Azmira said...

hi cherry, tu hasil sehingga 18.11.09 hihi expired dia 3bulan dik...

3d better kat vision sbb dpt CD sekali..kalau GMC dia suh kita scan everymonth, dah nk deliver baru dia bg CD

iBu ain said...

hi azmira...sy selalu mengikuti blog awk..wah stok ebm terkini dh bertambah...sy brcdg utk fullbreast feeding nnti tp..huhuhuu, 'slalu terpikir bolehkah aku buat nnti nih..'takut tak menjadi....nengok kwn2 smakin berjya...tahniah yer!

Intan Azmira said...

hai ibu ain..time kasih sbb suka masuk blog intan...tu stok susu sehingga 18.11

mggu depan dah masuk keje, so tgh struggle kumpul EBm lagi la ni..

yg penting, niat n semangat serta dorongan..insyaAllah boleh fully breasfeeding baby...