BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 11, 2009

Syura sakit mata??






Aku baru balik kenek bawak Cik Syura..dah 3hari mata dia asik bertahi jek cam org sakit mata tp tang hujung2 mata jek..nak kata bengkak or merah, xde lak..so amik keputusan bawak g kenek..

sah2 sakit mata..doc kata adik beradik sakit mata tp ni disebabkan dr ibu..Ibu??..yup2, doc kata Syura lama "diperjalanan"..so kene infection dr vaginal discharge..sapa yg mengikuti kisah bersalinku, pasti igt, aku lama di wad, doc x tolak masuk LR sbb x sakit..ni la akibatnya...hohoho

tapi doc kata sakit mata ni x bahaya, x jangkit, x gatal n x sakit pon cuma amik masa nak baik...so, doc just bagi ubat titik je la...harap Syura cepat baik...

Sblm kuar bilik doc, sempat lagi aku p timbang Syura, Wow!!..dah 4.8kg...dlm masa 1mggu dah naik 600gram...wah, patut lenguh tangan ibu kalau dokong Syura lama2...

Ni gambar2 terbaru Syura, aku amik pas balik dr klinik tadi..layannnn...

3 comments:

Aleesya said...

Aleesya pn camtu gak intan...doc ckp biase...normal sbb kelenjar airmata bb blum develop spnhnye...Azza lps mandikan dia urut2 kt tgh batang hidung antara 2 mata dia...InsyaAllah ok la lps tu...

Intan Azmira said...

yer ker Azza..intan risau lak tgk sbb cam kudis kan...tahi mata tu nampak cam nanah lak..buh ubat ubat, takut lak tanpa pengawasan doc..tu yg bawak g kenek tu..nanti intan ururt kat batang hidung dia, moga2 cepat sembuh..thanks ya..

mazlina said...

anak i dlu punsakit mata jgk, tp doctor kate tu normal...


mak kate, titik kn susu ibu kt dlm mata dia tu nnt cepat baik. tp if x berani xpe, pakai je ubat titis yg doctor bg.. :)