BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 12, 2009

Pelawat dan Pembaca HANTU...

Pasni, kalau masih nak lawat blog aku ni, pastikan ANDA senyum sebegini dgn hati yg IKHLAS...

1st time aku nak luahkan apa yg terbuku selama aku buat blog sendiri ni..selama ni aku lihat, baca dan sabar je tp arini terdetik lak nak bagi pesan pada PEMBACA HANTU ni..aku bukan jenis nak tembak, maki, caci orang tapi arini aku harus bercakap untuk mempertahankan diri aku...hahahha

aku buat blog ni, untuk diri aku, suami aku, anak2 aku, kawan2 aku dan pada sesiapa nak baca tapi pada MANUSIA yg nak KONDEM, JELES, DENGKI bila baca blog aku, silala berhenti dr jadi PELAWAT dan PEMBACA HANTU..pi la cari blog2 lain yg sesuai ngan ANDA...

Kalau nak DENGKI, JELES cara yg sihat, di alu-alukan tp bukan dgn cara MENGUTUK, MENGATA kat sini..sorry yer, salah blog la...cuba lihat kejayaan, kebaikan orang lain dr sudut +ve bukan setakat pregnant UPT jek nak kan +ve tau...cuba fikirkan...aku x dengki ngan orang, apasal orang nak dengki ngan aku...pastu x nak mengaku..dok sorok2 identiti...x perlu nak tinggalkan komen2 ANDA yg -ve MENJAHANAMKAN bukan komen MEMBINA..

kepada sesiapa yg berkenaan or terasa ngan kata2 aku harini, MAAF ku pinta...so pikir-pikirkan la apa yg aku kata ni...teruskan niat suci ANDA kalau suci, hentikan niat BURUK anda kalau MMG BURUK...igtla, DIA akan tahu sapa anda, apa yg anda lakukan, apa yg anda niatkan..jika ANDA terus berniat BURUK dan BUSUK, tidak mustahil MUSIBAH menanti ANDA dari segi nyata atau tidak nyata...Fikir2 kan la, Renung2 kan la....bak kata Nabil "LU PIKIR LA SENDIRI"

7 comments:

Shana said...

aik?apa yg terjadi ni intan?tidakkanlah sampai blog intan pun 'org itu' terjah? astagfirullahalazim....

Intan Azmira said...

Biasala Adore.."mereka" yg ada hasad dengki ni, suka masuk blog intan, komen yg bukan2 terutama komen yg berbaur busuk hati n jeles tgk kelebihan org...

Mula2 malas gak nak amik "pot" tp lama2 melampau lak "mereka" tu..

noorcahaya said...

sape tu 'org itu'?

Intan Azmira said...

ca, x tau la aku sapa Org Tu tapi mmg rajin dia MENYEBOK kat blog aku..mmg xde keje org tu..pastu dok denggi, sebok kondem2 apa yg aku posting..SENGAL..dia suka guna nama ANONYMOUS..x nak ngaku la tu

...

noorcahaya said...

itu sudah peminat ko tuh.. tak tgk blog ko ..tak tido mlm pe.. mesti nak tgk.. hehehe... follower berantu tuuuuuu

Leenz said...

buat dek je kat dorang...
;)

Intan Azmira said...

yer leenz, mmg intan buat bodoh je..buang masa je layan org camtu..apa ntah yg dia nak...