BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 5, 2009

Tandem pumping...

Ni la hasil dr teknik Tandem Pumping yg aku buat untuk jam 9am dan 11am sblm kuar umah g merayap ...kiri tu hasil perahan pkl 11am breast kanan & kanan tu hasil perahan pkl 9am breast kiri...

"B" kiri 5oz++ (ada lagi sebenarnya tp silap percaturan, aku p guna botol kecik, terpaksa stok, kang melimpah pulak)

"B" kanan 3.5oz sahaja, tu pon o.5oz tu aku sambung pam pas Syura nenen sebelah kiri...hihihi

Ni percubaan pertama ku buat teknik Tandem Pumping iaitu baby isap sebelah dan dlm masa yg sama kita pam sebelah...alhamdulillah mmg hebat hasilnya...ni jugak bagus untuk stimulate..maklumla breast kananku selalunya menghasilkan susu yg kurang dr breast kiri..x balance la kiranya..hihihi...berat sebelah ni...sib x senget membawaknya...

insyaAllah mula dr arini,setiap ari sabtu dan ahad, aku akan rajin buat tandem pumping ni untuk tingkatkan hasil perahan untu si kecil ku itu...tapi kalau kuar merayap, x dan la ekk..bagi jek 1 by 1 kan...kalau g umah MIL, leh lagi la angkut Spectra 3 yg berjasa tu...kat opis xdela sbb kat opis aku guna teknik Double Pumping.

P/s: Kak Hazarina - cantik x botol oren tu??hihihi....jgn mare, background pon oren (dingding dapur ku) . Bak kata abg, mcm Hindraf tp apa salahnya dah duduk pon kat batu caves..

P/s: Untuk Semua - ku pengemar warna oren

2 comments:

haza said...

ekeke.. rajin2lah bertandem ya..
sib baik beli awai.. la ni yg sampai smeua tutup putih botol safety pluss tu..ekekekek

Intan Azmira said...

insyaAllah kak..x sia2 la ekk choose Stylo Mama...berbaloi-baloi...