BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 23, 2010

Syura da semakin sembuh


Last weekend Syura x sihat..nak kata demam kuat , xde la jugak tp sbb berkahak n selsema, badan jadi suam2 gitu..peluh tetap peluh...selsema n batuk yang agak teruk...n now dah kembali sembuh. dia nak makan tp makan je asik muntah...arini makan dah x muntah ..sian kan..mulut amam amam..bg sikit, dia x puas, bg banyak kang terbatuk dah muntah..lapo lagi...sian anak ibu..2hr ni duk umah ngan opah kebetulan yaya g New Zealand..opah mmg jaga yaya je..anak2 aku duk umah baby sitter...

dah 2 hr idung syura betanda ngan kunyit idop + kapo sireh..petua org2 tua untuk legakan selsema n bagi cepat pekat..idak la meleleh je hingus tu..ni la petua yg aku guna since anak 1 lagi..sangat2 berkesan...

BIAR COMOT ASAL TIDO LENA....SYURA TETAP COMEL KAN??

4 comments:

COMELCROCHET said...

kalau orang tanya su nak bagi anugerah ibu mithali kat saper.. su pilih intan.. keep it up mama.. :)

Momma Mia said...

wah tips yg menarik tuh
semua tuh ditumbuk ke?
dan digaul bersama???

memang musim ek virus demam + batuk + selsema nih...

Intan Azmira said...

sue: terharunya intan..tq

momma mia: intan tenyeh je kat lesung batu..tumbuk pon leh..buh kapo skit je tau..jgn banyak..secolet skit je..kasi kuntui tu kuar kaler je

Mieja@Faiza Amir 2001 said...

lamanya tak jenguk intan kat sini...
alalala siannya syura.....moga dah semakin sihat.....