BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 28, 2010

Gelagat anak2 di pagi hari...

Kusyuk tgk POCOYO

Ni la boucer yg adik suka..hari2 lepak kat sini, adik ni x suka diangkat or dipegang..bagus kan...

Adik kakak layan POCOYO sesama..kakak tu x pakai baju lagi, ayah lom siap gosok..

Ni la gelagat anak2 aku seawal 5.30 pagi..kakak bangun mandi, pastu lepak depan tv tggu ayah siap gosok baju..

adik lak, bangun jek kompom nak nenen, tukar pampers pastu layan katun ngan kakak tina..kakak skrg jrg layan katun malam2 sbb hari2 ada homework, siap je homework ibu dah suh tdo...

2 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

rafiq tak suke bouncher..dia suka ateh lantai..huhu
mula2 dulu letak kat atas bouncher tu..last2 dia rengek2 nak turun

hhuuhu

Intan Azmira said...

rose: syura suka dok sini sbb ada mainan..dia leh tarik2 masuk molot...kalau kat tilam, dia nak nerap je x lepas2..ponggong tertinggal..