BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 28, 2010

Pam di kala "kecemasan"

Hasil tenusu 10.15am - 11oz Spectra 3

Hasil tenusu pkl 5.30am - 5oz pureen bateri...

Tersebut al kisah, SHIELD tertinggal kat opis semalam..tu pon pasan masa kemas beg "harta karun" nak basuh shield tu..aduyai...walla wei...

so, mula la memeikirkan camno nak pam pagi ni..hohohh..aku ada 2 pam standby..manual yg pon pon tu) ngan pureen bateri..di kala ini la depa tu berjasa..tup2 nak torai pureen bateri, bateri lak xde..apa lagi, mainan anak2 la jadi mangsa "ibu pinjam bateri jap yer"..hihihi...

Nak dijadikan cerita, malam td cik bam tu rajin lak bgn susu..la ni dia banyak guna tenaga sbb dah nak nerap, maklumla "kerja" x sudah2..

Bangun 5.30 pagi, ibu bagi cik bam susu kanan, kiri ibu pam guna pureen bateri..tp mmg x puas langsung sbb dah biasa guna S3 yg berjasa ..xpe la, janji ibu dapat pam kan...dapatla 5oz tuk sebelah tu..sebelah lagi x dapek nak kosongkan..nak S3 jugak...hihihi

So, penyudahnya masuk opis baru 10.15 breast dah agak berat, cepat2 la g pam sbb aku ni kalau lambat pam, kompom terbabas let down sebelum waktunya.....selalunya 10.30-10.45 baru g pam..hahhaha...alhamdulillah total 11oz.Syukur......campo stok yg 5oz pg tdi jadi 16oz...Syukur...

8 comments:

Zimah's Depart said...

wah..byk betul susu..bape kali ek pam kat opis..sy susu sekali pam dpt dlm 4-5oz..

Intan Azmira said...

zimah: intan pam 3kali jek..10.30/2.30/5.30..everage sehari dpt bawak balik 20oz..alhamdulillah..ada lagi kawan2 yg dpt byk dr intan...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kita pam pagi ni dpt 9 oz..
petang karang tatau la brapa dpt..tapi biasa ptg dpt dalam 6 oz je..huhu

tula dia nya..makin meningkat umur rafiq..makin merudum hasil tenusu..uwaaaaa

Intan Azmira said...

rose: meriah tu...alhamdulillah..xpe, janji anak kita masih menikmati susu ibu...

Zimah's Depart said...

byk tu 6oz..sy total pam sekali dpt 4-5oz..kalo 3 kali tu..dlm 12-14oz..

Intan Azmira said...

zimah: dulu2 masa anak kecik lagi, banyak tu gk ker sekali pam??

Zimah's Depart said...

a'a byk tu gak..tp lepas pam breast rase penuh lg..bile pam² dah xnak kuar..kekadang mmg lembek terus..selalunye belah kiri..belah kanan still keras² lg..rasa mcm liang² tersumbat..entah la..kekadang mls mau pk..syukur mana yg ada..

Intan Azmira said...

zimah: try la g urut, mgkn jugak urat2 tersimpul