BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 15, 2010

KAMI di PA&MA...



.



Time kasih EN AYAH sbb belikan majalah PA&MA ni yer..setelah lama menanti, akhirnya muncul juga wajah kami di PA&MA walau kecik je gambarnya..jadi kenangan tu..simpan majalah ni sampai Syura besar, sok leh tunjuk kat dia kan...

Time ni Syura 3bulan..aku join Perjumpaan Kumpulan Sokongan Susu Ibu anjuran Ratuhati.com kat FRIM Kepong, dekat je ngan umah aku kan...Syura masam je mukanya sbb time ni dia belom ada perasaan nak bermesra ngan org..hahah..cameraman agah2 pon dia buat do no..akibatnya, tengok la senyuman PN IBU, sampai ke telinga..hahhaha

Masa ni aku agak tembam..nampak jelas pipi agak tembam.45kg tau tapi la ni dah slim mlim..40kg saja..weeehhhhuuuu....gambar Tina xde sbb masa ni dia g main air dgn EN AYAH..rugi kakak kan..hihihi..jeles kakak tgk gambar dlm majalah ni, siap tanya "mana kakak".hiihi

3 comments:

Rizziela said...

bestnya syura

IbuHakimHaikal said...

Intan..nak kene beli Pa&Ma ni...nak tgk syura ngn ibu dia..hehe.. ;)

Intan Azmira said...

kak ziela: best2 wat kenangan

kak hasmah: beli2..suka2 je ni kak