BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 7, 2010

Perbezaan Dulu dan kini

Klik kat gambar ni kalau nak tengok lebih jelas yer..hihiih

Arini nak citer pasal kecantikan wajah..of course la semua orang nak kelihatan cantik kan...aku ada 2 kenangan pahit bila pikir2 pasal muka ni...!st masa preggy Tina, aku kene chicken pon..preggy 4 bulan..hancus muka aku ngan parut2...

2nd masa preggy Syura, hormon agaknya jerawat kuah cam cendawan tumbuh pas hujan..huhu..nak kata sedih aku bukan sedih tapi agak x selesa melihat wajah ku ini..ecehh..sapa yg penah kenal aku, tau la dulu muka aku camner..xde la selicin CT Nurhaliza tapi kategori licin la..wakakakak...rindu saat itu..

Berbalik pada citer ni td, masuk je keje pas pantang, Kak Ina sujjest aku pakai Garnier sbb produk kecantikan yg aku pakai since form 5 dah x immune langsung..huhuuh..aku kene cerai la dgn produk tu...

Aku try Garnier yg wana kuning tau..setelah 4 bulan, hasilnya membanggakan..parut dah pudar..jerawat sudah GONEEE....alhamdulillah...walaupon x dpt kembali seperti dulu, man ma lo..slow2 kan..hihiih..sebelum ni tepek la bedak ke, krim ke..even tebal..parut tetap kelihatan..hohohoh

3 comments:

Zimah's Depart said...

saya pun pakai garnier kuning tu..mmg muka pun ok dari dulu..

Intan Azmira said...

zimah: alhamdulillah muka dah ok..kalau x, aduhai....

Shana said...

intan, hari tu pas bersalin kulit adore mengelupas..sedih ...org ckp pasal hormon sudah bertukar..selama ni adore pakai pencuci muka ponds dan krim malam apa apa pun ok..pastu adore tukar gi pencuci muka loreal dan krim muka malam garnier memang ok trusss...kulitku mulusssshhhhhhh ehehhehhe