BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 22, 2010

Syura bertudung litup



Malam tadi kita dinner kat umah pak ngah..maklumla mak lang yg masak..wajib la terjah kan..bukan senang nak suh mak lang masak..hahahah

disebabkan ayah nak g main badminton, kita pon tumpang sekali la..nak naik kete, takut balik xde parking maklumla rumah teres 16tingkat..hahahha..rebut2 parking la..makanya kita g naik motor je...

Ibu pon tarik je tudung kakak kat hanger, pakaikan kat adik..adik kecik lagi, kang kene embun lak walau 5 min dah smpi mah pak ngah..hihihi...

Tahan lak tu dia pakai, langsung x usik..smpi mah pak ngah, sesi gambar pon berjalan lancar..adik diam je x tarik2..good girl anak ibu...

8 comments:

zazap'z said...

yaAllah!!!! geram nye tgok syura nih!!! rase nk geget2 je ni tau..hehe

Siti said...

comei jer yer..siti suka tgk budak2 pakai tudung..nampak cute sgt.

Rizziela said...

comelnye

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cute..:-)

mrS sHaq said...

comel tp asal syura masam jer... huuhuhuh.. xsuka ke pakai tudung tu?? huuhuhuh

Ina Hashim said...

alalala...comeynyaaaa syuraaaa....geram nengok pp gebuz dier tuh

Intan Azmira said...

zaza: geget yer...

siti: yup2, cute kalau budak2 pakai tudung

kak ziela: tq2

rose: tq2

kecik: dia ni kalau kene flash, mmg teruk tekejut gitu..mata terus buntang..tu yg masam...

kak ina: yezza gebus....

mrS sHaq said...

patut la semua gmbr dia masam + mata bulat.. ehehehhe... tkejut sbb flash la nie.. pasni nak ambik gmbr dia.. kena ambik secara candid jer la... br ok kot... hehehehe