BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 11, 2010

Percaya kah anda dengan berat saya???

37-38kg....

PERCAYA X?? ini la BERAT saya..menten since FORM 3...kalau pregnant naik sampai 62kg tp pas tu ilang semua...huwaaaaaaa...

DIET??? no no no..TIADA istilah DIET dalam hidup saya...agaknya mmg jenis badan gini..tapi ada suara2 merdu kedengaran BADAN KECIK SUSU BANYAK..masin mulut kamu kamu dan kamu ya...Alhamdulillah..1 kelebihan yg dianugerahkan ALLAH..kita patut BERSYUKUR...kurus janji sihat..InsyaAllah...

Gambar ni diambil malam td masa g TESCO SELAYANG..pinjam jap timbang situ..wakakak..bukan nak beli pon...

4 comments:

alinalan said...

PERCAYA...
tapi berat from form 3 tuh yg susah nk percaya tuh...heheh

Alin pun dah kembali ke berat sebelum kawin.. 48kg

Intan Azmira said...

betul alin..intan mmg jenis gini...kering beno

Little BlueBird said...

AKU JELESSSS.....BEST GILER!!! Aku mengembang jer..bukan berat susu tapi berat perut...hihihi...

Unknown said...

Intan..akak sejak sek sampai skrg berat x pernah melebihi 45kg..area 40-45 shj.mkn byk tp berat xmo naik.huhu..ms pegnenkan ummair je,berat dr 45 ke 56kg.wpn naik skit, tp ummair lahir dgn berat 3.1kg.. :)