BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 20, 2010

WATERMARK saya !!!!



Korang2...cantik x WATERMARK aku??? aku kata cantik..hihihi...semalam tergerak ati nak beli WM ni..sblm ni ada terpikir tp cam blm sampai masa, semalam tgk blog KAK MIEJA, terus gedik2 nak juga..aku decide buh gambar anak2 PERMATA HATI aku n suami...aku beli WM kat sini..meh la pakat beli ramai2..service sgt pantas..aku tempah smlm sblm pkl 6, amend2 malam td, pagi ni dah le pakai...syiokk wooo..sapa nak meh masuk EZBIZZONLINE..

ha!!! tu gambar susu subuh tadi..syok kan subuh2 dah dapat hampir 7oz...aku mmg x skip waktu pam subuh..rajin..kikiki..Alhamdulillah masih ada rezeki buat si bulat bam bam...

ha!! tu jugak aku tayang puting botol yg syura pakai..brand ANAKKU 2biji rm6.90..puting2 lain, sori bo layan ekk..puting ni kan ujungnya leper ala2 nipple kita bila diisap..penyek gitu..bagi sesapa yg babynyer xmo puting botol, meh try n error puting ni yer...

8 comments:

bizzonline said...

hihi..mekaseh jugak kat awk
sudi jd kastemer sy..hehe

az rina a.k.a jaijina said...

comeilah watermark die..kite pon ade gak, hehe..

Yaati Nor said...

cantik2 intan WM ko..heheheh..murah la rezeki ko dan anak2..zahra pon pakai punting tu...skali ari tu dia isap termasuk punting dia dlm botol..kelakar..bape inggit harga WM tu?

~HaiRiZaN~ said...

salam perkenalan..

cntiknye WM awk.. cite2 awk pun best..

kmieja said...

intan....cutenya wm baru:):)
susu pon mashukkkkk jugak...

mcm puting balqish masa bb dulu
tp brand nuk
sebb dia dulu pon jenis susah nk terima puting

skrg ok dah blh pakai semua jenis puting:)

wan nurul hezrina abd halim said...

cantiknyer wm awak tuh..nak wat gakzlah.heheh

Nisya Harisy 71 said...

Comel watermark tu...=)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

comeyla watermark baru awak..
siap age gambo lagi..
siyes, tomeyla..
mau gak le..