BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 14, 2010

Raya dan Kewajipan...



Alhamdulillah saya dah selamat smpi KL pkl 12 tghari td..Syukur segalanya dipermudahkan selama 5hr 4mlm di kampung..suasana of course meriah berbanding di KL ni kan..hihih..sapa ada kampung, mesti tahu..

Ha?? camner output raya ni?? mesti masyuk yer la dpt makan macam2 lagi2 kuah kacang..kompom mabeles..saya?? alhamdulillah selama beberapa hari di kg masih dpt buat EBM..syukur ni la rezeki yg Allah anugerahkan buat saya..walau badan kurus kering, tp susu banyak..hihih..ni la pemangkin semangat..diri sendiri kene +ve kata susu saya banyak..x kisah la org nak kata saya poyo ke hape ke, janji anak saya dapat susu saya..hihihi...

ok la, ni la jumlah yg dapat saya kumpul semasa di kg..insyaAllah cuti saya sampai ahad, mesti dpt buat EBM lagi..doakan saya..5ketul x 8oz + 1 ketul x 7oz...


1 comments:

buah kedondong said...

haih..beruntungnya mama, dapat gak buat EBM...saya cuti seminggu lebih pun tak dapat nak buat EBM, adala dapat 6oz jer..sebab baby dok melekap manjang...