BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 2, 2010

Syura 11bulan n EBM August

Syura dan susunya 50ketul x 8oz



Alhamdulillah walaupon berpuasa, susu tetap menten sama macam sebelumnya..ni namanya rezeki anak2..Bulan August dapat kumpul 50ketul x 8oz...Syukur Sangat...

DF saya masih penuh as usual tp fridge 2door saya dah ada sedikit ruang kosong sejak ada Adam..Alhamdulillah..Sedap x susu mummy, Adam?? kompom sedap sbb dah bergelen-gelen Adam teguk kan..hihihi..mummy akan bagi Adam susu selama yg mummy mampu yer...

Pesanan buat kawan2 seperjuangan, kita ni dah nak raya, kompom cuti lama kan...cuti2 jangan malas mengepam..intan yg dah hampir 11 bulan mengepam ni, masih mengepam sekurangnya 2kali sehari, paling banyak 4kali sehari..makanya...rajin2 yer kawan2...mind setting penting..susu sentiasa ada walau dimana jua berada dan dalam apa jua situasi dan keadaan..hihihi

4 comments:

Fara Sainai said...

syukur Alhamdulillah...tak semua bertuah cm mira...fara btol2 tumpang gumbira....semangat bila tengok susu tu byk kan.

mummy-aulia' said...

intan, syura mmg minum 8oz per feeding ke?

Intan Azmira said...

fara: alhamdulillah syukur sangat2..

su: xla. dia minum 4oz..so 1 ketul untuk 2 sesi..bahagi 2 la...dia minum 20oz per day

Ummi Ummair said...

meriahnya susu k.intan..alhamdulillah..cemburu saya tengok..hehe