BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 24, 2010

Raya with Kak Mieja & Family














Korang2, semalam kan aku g umah Kak Mieja tau ..kompom la ramai yang kenal..Kak Mieja ni salah seorang cikgu aku dalam DUNIA SUSU IBU ..sangat seronok dapat jumpa dia...meh layan gambar2 kami malam tadi yer...

Persamaan apa yg ada pada kami yg sgt2 ketara??.. Ya ya...Kami sama2 SLIM...

6 comments:

Rizziela said...

g beraya tak ajak akak pun Intan ni

Momma Mia said...

betul2.. 2-2 slim melim...
slamat hari raya Intan!!

kmieja said...

yeahhh dah ada gambar:):)
suka gambar tina& ani.....dua2 mata bulat hehehheheh...

Nieza Ishak said...

mmg korang slimmmmmmm ...

akak jerk ada bonggol bonggol .. kah kah kah

nur said...

a ah...2 2 slim dan 2 2 ada anak yg montel :)

Sue said...

salu org slim2 ni yg byk susu ebm. tu yg jeles.. hahaha.. sampaikan masa gi urut, makcik urut pun ckp 'susunya besar tapi kalau tak ada isi, sayang...' tu la.. org badan besar belum tentu sehebat org slim2 ni.. hihihi....