BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 23, 2010

Baby Wearing By Syura








Sabtu lepas, parcel from Syaz Jumpsac tiba..ibu x sabar nak pakai..jadinya g Giant tadi kami gayakan la..xyah citer banyak, layan gambar je..memang selesa sangat sbb bagi ibu even badan ibu kecik, org kata kang bahu sakit tapi sekurangnya dpt tampung beban syura yg bulat ni..nak dokong gitu je mmg dah x larat..

Dia da xxmo dok dlm stroller..guling2 x hengat punya..dah besar kan, nak tgk sana sini..duduk lak lom kuat lagi..makanya gendong je la yer..

P/S: muka syura kene gigit NYAMUK. tu yg macam cedera parah tu..nyamuk pon suka syura..hihihi

4 comments:

Afne said...

waaaaaahhhhhhhh cantik! afne bila babywearing haziq dgn rs blh thn almost 2 jam. klu dukung pakai tgn 15-30 mnt pn dh tak larat huhu

intan, nnti spread elok2 kt bahu, insyaallah lg selesa ;)refer cara pemakaian dlm website tu.

Rizziela said...

cantiknya

Intan Azmira said...

kak afne: ring tu kalau syura byk gerak, mmg jatuh skit..kalau dia tido, cunje la kedudukannya..

selesa pakai RS ni..suka2..rapat je ngan baby

kak ziela: tq2..suka2

az rina a.k.a jaijina said...

bergaya betul, hehehe..

haisy, bilelah kite nak dapat babywearing tu yek?!