BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 17, 2010

X sabar nih!!!!!


Dah hampir 8 bulan Syura lahir, aku baru kepingin nak beli RS ni...hihihi..mgkn sbb dah penat nak dokong si bam bam nih...selalu aku guna kain batik lepas je nak gendong dak ni..tp agak2 la kalau kat mall pon nak pakai tuh..

makanya aku bodek la en suami, dapat la beli walau yg biasa2 jek..angan2 nak beli mei tai tp sian lak sbb gigirl cam terkangkang jek kan..hahahha..RS ni leh guna time BF gak...

aku beli kat SINI

8 comments:

Afne said...

sbr.. sbr.. nnti tayang sini siap aksi ngan model sekali tau. trs tingat RS kt rmh hehe

Anonymous said...

kalau kecik prefer pakai bb carrier tu jer... kalau nak bf pakai nursing cover jer... kalau nak pakai RS nie.. rasa cam nak patah bahu.... kekekke

Intan Azmira said...

kak afne: sabar la ni..

kecik: baby carrier ok tp cam terkangkang..sian pulak...

Rizziela said...

Kalau akak prefer tolak dalam stroller lagi..bukan apa..sakit pinggang & bahu nak carry lama-lama :D

uzzeh said...

suruh cik abe je yg dukung..ibu begaya ngn high heel hehe..

KINA said...

aku harap bahu ko bertahan lama tuk anak ke-3 nanti maklumlah syura tu kan size XXXXXL.... HUAHUAHAUAHUA

Intan Azmira said...

kak ziela: dia dah xmo dok dlm tu..terjun saja

hani: ibu ni seliper je...hahha..x reti pakai high heel

yanna faisal said...

santekkk laaa kaler RS ni...kalo tudung mesti cun...hehehe...intan, ko dh beli kan nti ko demo la ekkk...tepek sini