BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 13, 2010

Syawal dan Ramadhan Bakal Menjelma

Oren (INTAN AZNIDA), Hijau (MAK), purple (INTAN AZMIRA dan ANAK2), Pink (INTAN AZRINA)...Grey xde sapa berkenan..hahaha..pulang balik la pada kak penjual....

agak2 korang ada terpikir cam aku x???

1) camner nak hadapi puasa kali ini dengan menyusukan anak sepenuhnya..tp jangan risau, kita ibu2 BF diberi kelonggaran...PASTI BOLEH

2) tempah baju raya sbb ni dah middle Mei, kang xde lak org nak amik tempahan last minute..

aku x suka pakai beli baju siap sbb saiz yg x mengizinkan..walau saiz XS, kadang gelebih sana sini..jawabnya x cunla kan...tahun ni aku ada 3 pasang termasuk la anak2 dara ku itu...OREN, HIJAU, PURPLE....Oren n Hijau warna sama tapi berlainan corak, PURPLE adalah baju RASMI tahun ibu bersama En Ayah...

InsyaAllah pagi raya nanti, aku anak beranak, mak, 2 adik aku akan pakai sedondon gitu...COTTON NEW VERSION..hihii..cam lawo pulak kan...

So, mari kita hidupkan suasana BERPUASA dan RAYA....InsyaAllah

6 comments:

SalihahNordin said...

intan baju raye kite same l0r....ekekeke~ tapi chumel nyer peach+pink...

acik mimie said...

heheh ... bagus la acik intan .. awal2 dah ready ... acik mimie sure last2 minit nanti ... beli yg ready made je ... area sini nak tempah baju , harga lebih mahal dr kain ... might as well beli yg dah siap ...

Rizziela said...

akak belum prepare beli baju lagi..next monthlah kot

Zimah said...

intan..jgn risau psal BF dalam bln puasa..zimah dah tempuhi..ape yg zimah buat..sahur mkn nasi cam biasa..minum oat..pastu mkn kurma 3 biji..niat susu tetap maintain..camtu gak bile buka..kurma 3 biji..alhamdulillah..even puasa susu tetap maintain..siap ada extra lagi..

noorcahaya said...

ces ko.. rase nak raya tgh pose lak aku tgh dgr azan nih... hmmm aku tempah kat kedai cine.. time pose pon dia sebat ... cantik n selesa.. aku thn ni tema itam.. dah 6 thn aku laki bini nak buat tk buat... so thn ni sepesel lah sikit kot sbb dah ade Raesa...

Norhadar Taharuddin said...

.:: Tahun nie kami kaler pepel... Alahai... Baju cik abang tak pi anta tempah lagik... Abes arrr... Bajuku jua tidak bertempah lagik... Adeh... ::.