BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 26, 2011

BF dan Supplement Daku



Jgn risau2 yer..aku ni kalau marah pon, kejap je...HATI KERING OK..buang masa layan org2 yg BODOH SOMBONG...

meh nak citer pasal susu sbb AKU GILA SUSU...org yg xde susu mmg DENGKI ayat2 gini...sepatut sahut CABARAN kan kan kan....ramai yg tanya apa aku makan susu MERIAH sampai ke saat ini...aku nak citer 2 benda yg WAJIB aku amik..

ALFALFA SHAKLEE yang kamu2 boleh dapatkan di blog HIDAYU ni phone no dia 013-6772007 ni email dia lak nr_yu86@yahoo.com ...sapa2 nak nak cari SET BERSALIN pon boleh tanya pada beliau..insyaAllah anak ke 3 nak try SET BERPANTANG SHAKLEE but bila tuh...2013 kot...baik punya planning...

LONGAN KURMA
ini aku amalkan sehari 1 tin je..mesti ok!!! kalau x minum mmg lari 1-2oz gitu..eh !!! 1 oz pon banyak tau..jgn pandang sebelah mata..kang buta kang..hihihi

Selebihnya aku makan cam kome2 gak..xde yg special nyer cuma aku jenis x benti dr kunyah2 n kunyah2..

9 comments:

Zakilah said...

takper awak ramai lagi yg suka baca nukilan awak..hehehe..pedulilakn kalu org lain yg tak suka tu

Unknown said...

gud info.. boleh la djadikan panduan nanti.. minum tu pun okeh eyh... so takyah la susah2 nk kena rebus longan kering tu ye..

thanks intan ;)

Unknown said...

sangat bertuah mengenali kamu...heehee...intan memang best..sape yg dengki tu..meh nak habaq sikit..intan ni tak kedekut ilmu pun..hikhik

Linda said...

intan, yang bancuh tu pun ok kan?
yang brand in-Comix tu...

Btw, nak tanya, yang Shaklee nye supplement tu betul ada effect ke?
Susu dah sangat-sangat-sangat-sangat kurang sekarang ni..huhu

Sue said...

longan kurma tu mmg superb!!! sue pun amalkan minum tu, plus yg tea in-comix. penah amek trial pack shaklee, ada perubahan kepekatan susu cuma tak improve production. my fren ckp kena makan 6 biji kalo tak silap, kalu nk up susu. tp trial pack pun tak abes, sebab asik lupaaaa je!! mmg pemalas makan ubat.

eh set confinement shaklee ok ke ekk? ade sape2 penah try tak? means tak yah makan jamu2 ekk?

zara'adha said...

info yg sgt bermakna bg ibu2 hamil mcm sy ni..tq

zara'adha said...

info yg sgt bermakna bg ibu2 hamil mcm sy ni..tq

Siapa saya? said...

Intan.. ko mengunyah tapi badan maintain... ;) best best best.. nanti dah time ann pun nak buat stock banyak2 cam intan...

AQisH said...

haa..akak pon mmg amek shaklee..so far sungguh puas ati ;)