BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 18, 2011

Dinner with Daging Masak Kicap Berkentang


Suami aku x cerewet bab makan..1 lauk dah cukup..kalau banyak lauk mulut dia pot pet pot pet..kalau 1 lauk gini, tau2 2-3 pinggan..x FEEL katanya kalau banyak2 lauk..tekak rasa campo adok..x best...mudah kan....hahahah..apa pon AIR TANGAN ISTERI la leh tambat HATI SUAMI...

p/s: dah jumpa aku pon kat dapo, harusla MASAKAN jadi salah satu daya penarik...

2 comments:

Shaza Shamsuddin said...

Salam singgah ;) wahh dah lama jugak tak masak kicap... adui hai bila lah agaknya larat nak memasak di dapur nih yer.. huhuh.. ;)


Aksi ke Sekolah Giveaway Contest
UPSR-5A, PMR-8A, SPM-9A

EIJAM'S FAMILY said...

hhuhuhu intan senag suami xcerewet.. kiter pun MR H xcerewet.. kiter dah ler keja balik nak masak nak buat itu nie..so xdeler rasa stres kan klu si suami faham..huhuhhu tapi mmg betul AIR TANGAN ISTERI MMG POWER NAK TAMBAT SI SUAMI... hahahhahahaha