BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 18, 2011

Soalan dr Pn Cahaya

Noorcahaya Mn bagi soalan... bile ko akan berenti pump? sbb kalo ko pump till umur pot 2 thn, so stock akan lebih dari 2 thn... susu bkn leh kering senang2... lama tuh.....29 minutes ago

Jawapan aku: Aku hanya perlu lagi 960oz untuk capai umur Syura 2tahun...which is lagi 4bulan je la sbb 1 bulan Syura perlukan 240oz sahaja....Alhamdulillah sampai skrg 240oz untuk sebulan aku dapat capai....lepas dr itu, leh la aku senang lenang SKIT..SKIT je tau....kalau 240oz tu aku dpt completekan dlm masa 4 bulan, ni bermakna ianya akan berakhir pada Mei 2011...Syura birthday October 2011...

4 comments:

Sue said...

caya la intan!! bravo0o0o.. heheheehhhe...

eh intan makan supplement ape ek? share la sket. ke da penah share.., bagi link pls. tak ingat dah,

e_nazz said...

bgs la intan...daku ni xkira2 lg ade brape dlm df tu..main simpan je...da penuh nanti baru kira balik, lagi suku je nk penuh ;) mak sukaaaa!!! adik beradik dtg umah sume terkezut tgk stok susu kat umah..hahahha

Mek Rose said...

tak lama dah tuuuu hehehe

alinalan said...

wahhh bestnya intan!! dah semakin dekat.. bleh countdown