BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 19, 2010

Kongsi ILMU...




kawan2 nak tau, dah seminggu nipple kita terbelah..uiishh..cam sadis je kan..idok le teruk beno..nipple tu kan ada alur2 dia..salah satu alur dia tu cam terbelah..nak kata syura gigit, rasanya tidak..tp mgkn sbb bergesel ngan gigi dia yg baru kuar nan tajam itu...

saya tetap teruskan bg syura isap n pam macam biasa walaupon agak kepedihan kesakitan..ku TELAN jua sakit2 itu demi anak..huhuh..(time pam, sakit woo, kene guna slow volume).

Setelah ku rujuk, ku tanya, ku selidik..akhirnya Kak Mieja n Mama Adam (anak susuan saya) suruh saya beli cream seperti diatas..cream ni boleh digunakan walau ketika anak menyusu or kita mengepam, kalau rajin lap la dulu, kalau x rajin..teruskan saja...

saya akan mula gunakan selepas waktu mengepam pkl 1.30 nanti..insyaAllah jika diizinkan, baik la isnya nanti...

2 comments:

Yaati Nor said...

bagus nie..mmg ada dlm dakapanku yg kecik besar kelingking..dapat ms kat sepital bsalin kan zahra dulu..dah lali dah kena gigit dan disentap oleh zahra..

deena awanis said...

good sharing..singgah dari kump susu ibu kat fb..jemput jalan2 to my blog juge..=)