BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 1, 2010

Ku relakan kau PERGI & EBM Terkini

TUAN PUNYA SUSU

JULY

KENE BUANG

2 FRIDGE

DF


Tajuk bukan main gempak lagi..hihihi..tapi hati ni lagi GEMPAK nak laksanakan tugas yg 1 ni..PEMERGIAN, PEMBUANGAN, PEMBAZIRAN..ewaahhh...

Usah nak mukadimah panjang sbb aku x suka MADAH BERHELAH ni..arini aku kemas FRIDGE and DF..susun2 mana susu lama naik atas, susu baru turun bawah..susu exp SILA BUANG...huwaaaaaaaaaa...Mgkn aku ni seorang ibu yg TABAH sbb xdok leleh ayak mata tapi DALAM HATI..hanya Dia yang tau...meh aku habaq brp oz aku kene buang..bukan sebab rosak or apa2 tapi dah OVERDUE..ingat mengandung je ada OVERDUE..kikikiki

susu yg aku buang ni, dah berada lebih 6 bulan dalam DF dan aku dah EXTEND 1bulan tau..x mungkn nak extend sampai 2 bulan..sian pulak SIBULAT saya. biarla dia minum susu yg baru2 tu...dan yang sudah pasti bulan ni jugak aku kene habiskan susu yg expnya bulan 8...ada lebih kurang 48x8oz..boleh habis?? atau PERISTIWA PEMBUANGAN kembali berlaku???

ok la...Bulan July aku dapat bekukan 8oz x 48ketul
jumlah yg aku TERPAKSA BUANG 8oz x 29ketul BANYAK X???? AKU REDHA

kawan2...doakan susu saya dan si bulat saya tetap meriah sehingga ke akhirnya...

10 comments:

buah kedondong said...

insyaallah, niat yang baik akan dibalas yang baik juga :)

Kuacibunge said...

dulu pun koci kene buang susu danish sampai 2 litre ok...sedih huhuhu...expired nyer pasal

Ina_Dafi said...
This comment has been removed by the author.
Ina_Dafi said...

InsyaAllah, muraj rezeki syura.. yg pergi biarkan pergi...

ayu said...

tak pe intan, mudah2 an rezeki syura sentiasa ada...kagum ngan semangat intan..caiyok..caiyok..

ieda said...

salam...
baru tau intan ada blog..intan..agak2 dekat nak expired susu tu tak leh ke masuk dalam puding???hihihi

Rizziela said...

Akak dulu pun kena buang byk giler susu Haziq..sedih sangat...tak sampai hati nak buang..last2 minta tolong abg buangkan..lepas tu mak pun tolong buangkan...sayannyer

Momma Mia said...

Ya Allah... memang sedihnya. me belum pernah buang lagi... takut gak sbb stok masih tak berganjak...Instan mintak share experience bila takde lektrik buat apa...

nur said...

huhuhu... byknya yg xpired! tp murah betul rezeki si syura ni....

mamiraysha said...

Wah..sayangnya.. kalau saya..bukankan buang..tumpah skit pun rasa nak nangis.. bestnye banyak susu.. dalam freezer saya ada 2 botol je (2x4oz)..huhuhu... terasa jeles plak dgn mereka yang byk susu..hihihi.. apa2pun.. rezeki masing2 kan..