BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramdhan & Asyura 10months

Salam Ramadhan buat semua rakan blogger..

Malam tadi kami g klinik bawak dak bam check up ngan amik ubat sbb mulut dia kene SERIAWAN MULUT (kata org melayu) GOMEN (kata org jawa)..ala kurap susu putih2 dalam mulut tu. sikit je tp xmo dia melarat..dia xde sakit pon makan minum seperti biasa..so doc bg ubat titik je..

Update Terkini:
Berat Asyura: 9kg
Berat Qistina: 19kg
Berat Ibu: 39kg
Berat Ayah: 95kg ..ayah dah ilang 8kg dalam masa sebulan..hihihih...

usah di tanya mana perginya berat ibu yer..diam2 sudah..hihihi..sbb ibu TIADA jawapan..hihihi. Arini Qistina puasa tau tp x tau la sampai pukul brp tahannya..pagi tadi sahur makan 5 suap nasi je. xpe, janji dia ada niat nak puasa..baru 5tahun kan...

sahur tadi Syura x bangun pon..hihihi..senang hati ibu..orang dung dang kat dapo, baik punya tido..bagus2..amalkan selama 1 bulan ni yer dik..hihihi

6 comments:

mummy-aulia' said...

ya Allah..kurus sgtnye intan ni..39kg je??huhuuu..
neway, selamat berpuasa =)

Rizziela said...

Kurusnya Intan

Meh ambil isi akak sikit

az rina a.k.a jaijina said...

keciknye intan ni..pasti ramai yg jeles kat intan ni..

nur said...

angka 9 mmg bertuah utk keluarga intan... hihihi! selamat berpuasa :)

Zimah said...

kurusnya..jeles akak tau..

mommy icha said...

salam intan, mcm mana ye dengan suplemen tu? ok tak?