BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 14, 2010

lobak putih VS kacang bendi



knp tajuk ni erk???

setelah kuamati, kuselidiki, kukaji perbezaan 2 jenis sayuran ini, kini ku pasti sesungguhnya enkau KACANG BENDI lebih serasi denganku..ewahhh!!!

manakan tidak, aritu cuba makan lobak putih tp susu sama je tp arini makan bendi mak ai...mabeles ya...saya leh buat EBM 16oz..2 ketul tuh..suka i..alhamdulillah...makanya saya nak makan bendi tiap2 hari. BOLEH??...

knp aku sebok sgt nak output byk sedangkan peti x berubah kuantitinya???

sebab 1, saya ada 2 anak yg saya kene susukan..Syura dan Adam..sebab ke 2, saya akan tempoh 1 lagi ramadhan tahun hadapan..masa tu Syura dan Adam 1tahun 10bulan lebih kurang..jadi???

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN
USAHA, IKHTIAR, DOA DAN TAWAKAL..INSYAALLAH DIPERMUDAHKAN

7 comments:

Zimah said...

intan..teruskan..chaiyok chaiyok..jeles akak tgk susu intan..

mamiraysha said...

Dua2 sayur ni saya tak makan..camne nak try..hehe..

Bagus Intan..sediakan payung sblm hujan..terharu atas niat murnimu..nak berazam macam intan gak lah.. caiyok3 u can do it!

Intan Azmira said...

kak zimah: akak pon boleh lakukan..

mamiraysha: saya pon x makan kedua jenis sayur ni tp disebabkan susu kugagahi juan demi anak2 ku..hihihi..akhirnya saya gilakan sayur ini

nurbijen said...

ooo...baru akak tahu... bendi pun milk booster jugak ke? my peberet tuh... kena cari la lepas ni... tp lobak putih mmg serasi dgn akak... nak cuba bendi la pulak :), tq intan!

alinalan said...

huhu well done!!
suka dengan semagat Intan & persediaan awal sebelum hujan tuh...
Gambate!!!

Bendi so far me mmg suka sbb perutku pasti tak terbelit... mudah2

mummy-aulia' said...

intan, ramadan thn depan dorang dah lebih setahun.susu bkn lg diet utama dorang.so dun worry yer..insyaAllah susu intan mencukupi utk 2-2 anak intan

Unknown said...

bendi ke??
nak kena try gak ni. labak putih tu awak masak camne ye
tak pernah cuba lg sebb mcm tak reti nak masak pe
share skit resipi bleh :)