BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 24, 2010

Bangga aku arini...



Arini amik REPORT CARD Qistina...hihihi..terasaTUA diri ini..dolu2 mak2 kita g sekolah amik report card..now is MY TURN..wakakaka...sungguh teruja..

Walaupon Qistina baru Tadika, tp aku bangga ngan pencapaian dia..nak kata aku poyo, POYO la..anak aku..hahaha..ada aku kesah..

Korang ingat senang nak BESARKAN anak, nak DIDIK anak...ha!!!!...skrg la masanya untuk buktikan usaha penat lelah selama ini...Fasa permulaan bagi aku..hiihihihi..nak bagi kenal ABC, 123...bukan mudah tau....kat rumah mmg rotan ditangan je..KAMI garang tau..hahahha..kalau x gitu, bila anak nak pandai..xleh manjakan sgt..manja biar bertempat...

10 comments:

mummy-aulia' said...

tahniah!! mak mana yg tak bangga bila anak dia dpt keputusan yg bagus kan..tak sabar nak tggu MY TURN plak!! :)

Intan Azmira said...

hihihi..tunggu your turn pulak yer..hiihih

Rozy said...

tahniah!! waah pandaiinyaa..

wahida said...

congrate to qistina...saya pun tumpang bangga..

Rizziela said...

Wah! pandainya Tina..good gurllah

ayu said...

tahniah intan..

ni nak kena berguru ngan intan cara2 nak ajar anak ni..^_^

KINA said...

mmg betol bukan senang nk besarkan anak..bila anak dapat gitu bangganya kan..moga wiwin ikot gaya tina..pandai ckp n pandai belajar... tine teruskan smpi dewasa yer... :))

az rina a.k.a jaijina said...

mak manelah yg tak bangga kalau relsult anak A+ macam ni..walaupon baru tadika tp dah tunjuk sikap rajin, bagus..

kredit to mama&papa jugak atas usaha keras didik anak ^_^

AlongAzrina said...

Wah pandainya Qistina. Thn depan Anis 5 thn..risau bila anak dah mula sekolah adakah kita dpt mendidik dia sebaiknya kan?

Sue said...

pandainye tina.....

hihi mesti best kan? setahun 2 lagi my turn pulak. cemana laaa agaknye.

tadika tina kat mana? bukan PASTI kan?