BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 6, 2010

Dimana, Kemana, Pada Siapa???

DF yg x berusik sekian lama...

plastik putih besar n kuning tu stok bulan Mei...48 x 8oz...
masih dlm usaha menghabiskan stok Disember

Apa kene mengena tajuk ngan gambar diatas???

oohh ya!!!...Susu ku, Ruang simpan ku...

lom sempat nak update stok susu ya?? sebabnya???..aku x tau mana nak simpan...sapa leh bantu...???

xleh nak kemas dah..xde ruang dah....

ANAK SUSUAN??????

8 comments:

blackroses said...

intan..ko carilah anak susuan....bagi susu2 ko tu..kan ada sesetengah orang susu badan dia xcukup kan atau kering..cubalah tanya kawan-kawan2 ko yang anak masih mahu menyusu badan..tapi tak mampu nak bagi susu sendiri

AlongAzrina said...

Intan, Along pinjam gambar family buh kat blog along huhu.

Rizziela said...

wah! byknya intan

Intan Azmira said...

ana: bukan x nak tp nak kene betul2 sbb berkait rapat ngan asal usul kan..

along: silakan..

kak ziela: hihi

Ina Hashim said...

baby x kuat minum susu ye?

Intan Azmira said...

kak ina: dia minum 20oz sehari kat umah baby sitter

mummy-aulia' said...

hai..salam perkenalan :)
sy cadangkan cari anak susuan.paling bgs kalo blh bg kat anak sedara.senang nk maintainkan hubungan sbb dia memang mahram kita. tapi kalo xde, cari anak kawan2 pn blh.just kena make sure anak2 nnt tau yg dorang bersaudara, mahram, xleh kawin..sy pn ada anak susuan..anak kawan yg susu dah kurang.harap2 nnt bile anak tu doa utk mak ayah dia, dpt la jgk sispi2 kat sy ni...heheh

Intan Azmira said...

salam mummy aulia..ada jugak niat macam tu tp blm terlaksana...