BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 7, 2010

Sukanya saya....


tau x knp aku suka??

aku call "mama" bertanyakan keadaan anak2..alhamdulillah dua2 tido n xde masalah...syura makan dengan semangatnya tp masih yak pas abih makan..bukan cirit tp lawas benerrr...

aku tanya sal CD..dia kata ok, akak suka..ni dah pakai CD ke 3 sbb pagi td dia dah yak, pakai 2nd punya..pas mandi tghari, pakai 3rd lak..now syura tengah beradu..

untuk pengetahuan bersama, baby sitter ku ni alert skit tang pampaers2 ni..maklumla xnak ruam sana sini..makanya aku pon x kisah dia nak tukar byk kali..biasanya 1 beg 1 bulan la..CD ni mgkn kene sediakan 6keping dr pkl 8am smpi 7pm..ok kan???

seperkara lagi, aku tanya nak ke aku belikan nappy liner tuh??dia ckp nak beli pon boleh, xnak pon xpe...kalau nak CD tu cantik je mira beli la katanya..jadi najis x lekat sgt..en suami pon mmg suh beli, aku je yg x beli lagi..cengkelat kan....

makanya aku akan berCD la yer...

Thanks tu En Suami n Mama yg sgt2 understanding....


P/S: lupa nak tulis tadi..

mama kata CD yg oren n hijau tuh kecik la mira..sendat dah..korang tau yg mana?? coolababy..huhuhu...yg murah da x muat, makanya yg mahal la yg muat...dah x perlu adjust button dah..tu pon dah ketat...en ayah dah ckp, gaji bulan ni, kita beli lagi..sapa yg suka?? IBU la.....

2 comments:

Afne said...

haziq pakai saiz L coolababy. skrg pn nmpk susut skit sejak pandai meniti takmo ddk diam.

AlongAzrina said...

Kita pon suka hehehe...