BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 11, 2010

EBM x terusik???


Baca x Kosmo pagi td..JUAL SUSU...113gram bersamaan RM60..ada jugak org camtu ekk kat Obersea..huhuhu..x pernah terpikir langsung...

Aku saja nak citer pasal susu yg BELUM berusik sekian lama...saja duk buat kira2...

January: 51 x 8oz = 408oz
February: 49 x 8oz = 392oz
March: 47 x 8oz= 376oz
April: 52 x 8oz = 416oz
May: 48 x 8oz = 384oz

Total: 1976oz

Stok ni x gerak2 pon sbb tgh habiskan bulan Disember punya dlm 10++ ketul x 8oz...

Bulan June ni, Syura minum 24oz..jadinya aku hanya bekukan 12oz sehari...3 x 4oz...ok la kan...

4 comments:

noorcahaya said...

cam akak aku keje dekat.. sampai 2thn++ dia ulang alik bagi susu.. lagipun rase dulu2 tak de istilah EBM .. susu frozen lah... kalo ko dok dekat.. mesti ko gitukan....

Rozy said...

mira,

saja je
cuba mira kira berapa mira leh dapat kalau jual semua ebm tu? heheh

Fariena said...

wow banyaknyer lagi stol blm terusik yer

Zakilah said...

Salam,

Terkejut saya tengok stok awak tu..camner nak bg susu bnyk cam gitu?ada petua tak leh bg kat saya ni?baby saya 9month, masih lagi 100% susu sy,,tp kais pagi makan pagi jer...nak wat camner ek?