BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 15, 2010

REVIEW susu after 2days....

Time kasih kawan2 yg sudi tinggalkan komen2, pandangan2 dan cadangan2 pada entry saya yang lepas...time kasih sbb PIKIRKAN masalah tu untuk saya..hahaha...

ok2 ..berbalik pada citer di atas...saya telah menambahkan sesi mengepam kepada 5kali...
1-6.30am
2-11.00am
3-3.00pm
4-5.30pm
5-8.30pm

pasa saya mgkn ini disebabkab hormon dan demand dr si bulat..masa dia demam, x nak susu sangat..so kepala ni asik pikir..X NAK SUSU, X NAK SUSU..ANAK SAKIT, ANAK SAKIT..hihihi..tipu la kalo aku x pikir kan..tp idok le sampai TERDODOK...hahahha

hormon lak, of course semakin menurun seiring usia si bulat..kalau asik UP je..xde la istilah CABARAN DUNIA BREASTFEEDING. senang je la nak HARUNGI..betul x??

ok, apa yg aku lakukan ialah..tambah sesi pam and makan apa makanan yg leh upkan susu..bedal je apa pon yer..terutamanya air kurma longan ku itu and baru td aku telah SERANG cold storage untuk beli KURMA and x lupa breafkfast td saya minu HOLIK AIS...hihihi..

ok2...dengan jadual pam 5kali sehari, semalam saya dapat hasilkan 24oz

arini pulak:-
6.30am = 6oz
11.00am = 6oz
3.00pm = 6oz

so?? what do you think...PROUND OF ME..hihihi..HAPPY ALWAYS....

4 comments:

Zakilah said...

wah cepat nyer dah leh cover dah.....tahniah..

Nieza Ishak said...

aipppp,

kurangkan minum horlick ais ..

ais tue la penyebab ..
sikit sikit .. lama lama makin susut susu .. kihkihkih

akak, dah nak ujung2 baru berani ais ...

r|nA @ ja|j|na said...

wah sronok nengok hasil tenusu dia..smoga berjaya ye intan..

Airis Arissa said...

wah! motivasi ni :)