BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 28, 2010

Syukur alhamdulillah...lama x dapat nih!!!...


Alhamdulillah aku dpt hampir 8oz arini..HAMPIR OK!!..lama dah x dpt jumlah gini pagi2..subuh biasala mmg dpt..alhamdulillah rezeki Syura tetap maintain..sejak Syura jejak 8bulan pagi2 paling banyak pon 7oz saja..arini lebih..suka2...

dah lama aku buat experimen tau...n aku semakin pasti NIKE puncanya susu aku UP...korang nak tau apa NIKE?? tp mereka yg duduk dekat2 n rumah aku je mudah nak dapatkannya..sok aku citer apa itu NIKE..malam ni beli, kene amik gambar..kang org x tau kan..hihihi

anyway, time kasih kepada mereka yg sudi doakan susu intan@ Syura meriah sehingga ke akhirnya...

2 comments:

Momma Mia said...

wah tahniah. memang dah kira byk tuh kalo dpt 8oz...

Ummi Ummair said...

Teringat zaman kegemilangan saya dulu.masa anak belum mencecah setahun susu mmg meriah.itupun saya tak ambil sebarang makanan/minuman tambahan.dh msuk setahun ni je merudum teruk.plg byk skali pam dpt 5oz je,double pumping.alhamdulillah..msih cukup utk keperluan anak.